Concert «Quartet barroc de Sant Simó»

Escrito en diciembre 26, 2018 por Amicsdominicana en Activitats, Blog

EL dissabet 15 de desembre del 2018, a 2/4 de 9, l’església de la comunitat del Carmel de Mataró, va acollir un concert a benefici dels projectes que tenim en curs.

Aquesta vegada va estar el “Quartet barroc de Sant Simó”, format per Victor Vives, Joan Vives, Xavier Dominguez i Jordi Feliu.

Van oferir el concert “Sons dels carrer de Londres”. Un text amb argument de THE BEGGAR’S OPERA, original de Jonh Gay, Londres, 1728.

L’església es va omplir de gom a gom per escoltar aquest magnífic grup instrumental, i tothom van sortir amb un agradable record d’aquest concert.

Des d’aquí volem agrir un cop mes a la comunitat l’acollida rebuda i als musics la seva disposició vers aquest acte solidari.

En aquest enllaç podeu veure fotografies del concert https://photos.app.goo.gl/5hocQV2mpozghuap8