Presentació del final del projecte de «La Cuchilla» a la ciutat de Mataró

Escrito en enero 2, 2019 por Amicsdominicana en Activitats

El passat 27 de desembre de 2018, es  presentà a la ciutat de Mataró el final del “Projecte social de La Cuchilla”. Segons estableixen les bases del  Fons Català de Cooperació, quan s’acaba un projecte en el que el Fons col·labora cal fer un acte públic on es presenti el final de projecte. Es va fer a Can Palauet de Mataró, a les 7 del vespre.

Durant l’acte van intervenir la Sr. Teresa Feliu, com a secretaria de l’Associació, el Sr. Jordi Cussó, com a president, la Sr- Anna Maria Ollè, que es la persona que ha coordinat el projecte a Republicà Dominicana i la Sr.Marisa Merchán, com a representant de l’Ajuntament de Mataró.

Després de les presentacions es va passar un vídeo resum sobre el projecte. El podeu veure en l’enllaç que hi a la pàgina Web.

Les fotografies de l’acte les podeu veure a  https://photos.app.goo.gl/h89Gzy3qXAUScDct6

La assistència de públic va ser molt nombrosa

En aquest en llaç podeu veure el que ha consistit el projecte iniciat el 2012 i acabat el 2017.

El projecte tenia un pressupost de 208.336 € i els Fons català va aportar-hi 141.241 € i la resta van ser aportacions de l’Associació d’Amics de República