Projectes 2014

1 – Gestió d’Actes de naixement

• Gestió d’ actes de naixement tardanes, al Barrio de Las Cañitas. En declaren 20

2 – Centres mèdics

S’ha dotat al Centre Mèdic del Barri Enriquillo de dues Centrifugadores de laboratori. (responsable del Centre: Leonardo Villilo).

3 – Tallers socials

La Fundació Maria Francisca de Roviralta subvenciona la compra de 20 ordinadors pels “Talleres del Padre Abel”, del barri de Las Cañitas. Aquests Talleres funcionen des de l’any 2000 en aquest barri que coneixem també per l’escola Pituca Flores.

4 – Escola de Bata (Guinea Equatorial)

L’Associació porta el nom de “per al desenvolupament dels pobles” amb la idea d’ajudar als pobles del Sud. Així, doncs, quan els amics de Guinea Equatorial ens han demanat ajuda per l’escola, així ho hem fet. Es tracta de l’ escola “El Buen Pastor”, que pertany a un barri marginal dedicada a acollir nens orfes i servirà per a comprar taules, armaris i un ordinador.

5 – Fundació Ana Isabel, projecte oncològic

Des de Santiago de los Caballeros, els metges de la Fundació Ana Isabel  han realitzat un altre Operatiu de Prevenció del càncer d’úter, a Loma de Cabrera ( frontera amb Haití ) . Es van poder fer 70 proves del Papanicolau . S’ha organitzat » La Unió de Centre de Mares  i el dr. Gutiérrez formarà a una de les infermeres perquè que ella mateixa pugui treure mostres i així podran tenir un servei permanent.

6 – Banco de Alimentos

Aquest any 2014 en Domingo Legua ha fundat el Banco de Alimentos a Santo Domingo. Des de l’Associació ens hem compromès a ajudar sobretot en aquests inicis.

CONTINUEN ELS PROJECTES:

• “Desenvolupament rural de la Zona de los Guineos” (2012-2016)