Projectes 2015

1 – Gestió d’Actes de naixement

• Gestió d’ actes de naixement tardanes, al Barrio de Las Cañitas. En declaren 23.

2 – Escola Pituca Flores, del barrio de Las Cañitas

La Fundació Maria Francisca de Roviralta subvenciona la compra d’una Planta elèctrica per a l’escola Pituca Flores.

3 – Fundació Ana Isabel, projecte oncològic

El dia 1 de febrer, a Loma de Cabrera (frontera amb Haití) s’inaugura el consultori de la Fundación Ana Isabel. El local es cedit gratuïtament per  Unión de Centro de Madres Fronterizas. Les dones de la zona podran fer-se regularment les proves el Papanicolau. L’acte serà presidit per Jordi Cussó i acompanyat per Sor Guillermina, monja de 82anys que va ser la impulsora del Projecte.

5 – Escola de Bata (Guinea Equatorial)

L’ajuda d’aquest any ha anat dirigida a les reformes i ampliació del menjador de l’escola, així com la reparació del pou d’aigua.

CONTINUEN ELS PROJECTES:

• “Desenvolupament rural de la Zona de los Guineos” (2012-2016)

Novetats:      Projecte Solidarimàgia

• Escola de Bata (Guinea Equatorial)
  • Banco de Alimentos