Qui som

L’ Associació d’amics de la República Dominicana per a desenvolupament dels pobles, es va crear el 2 de maig del 2003 com a associació sense afany de lucre. És una entitat declarada d’Utilitat pública.

L’Associació té com a finalitat treballar i donar suport tècnic, econòmic i personal a aquells projectes destinats a ajudar al desenvolupament de les realitats més desfavorides de la República Dominicana. L’Associació pretén aportar el seu petit granet de sorra per pal.liar les encara greus diferències entre països rics, i països pobres.

Gràcies a les aportacions econòmiques dels socis i altres aportacions d’entitats i particulars, es financen els diferents projectes que es duen a terme.

Aquí podreu visionar un vídeo del programa Signes del Temps en motiu dels 10 anys de l’Associació.