Concert de la Coral Rodamon

Escrito en julio 17, 2017 por Amicsdominicana en Activitats

La coral juvenil Rodamón, sota la direcció de Glòria Prats, neix l’any 2005 impulsada per l’escola de música El Carreró de Mataró amb la voluntat de donar un espai de trobada perquè els més joves puguin gaudir de la música en primera persona i fer arribar el cant coral a aquestes edats de joves, omplint el buit que en aquells moments hi havia a Mataró.

El concert va es fer el dissabte 10 de juny del 2017 a la capella del Carmel de Mataró. Una capella de dimensions reduïdes, pero amb una acústica excepcional. Els temes interpretats van ser de diversos estils musicals des del «goospell» fins a tradicionals catalanes. La capella del Carmel es va omplir del tot. Una magnífica vetllada.

Podeu veure un reportatge fotografia a l’albu del flickr https://www.flickr.com/photos/amicsdominicana/