“Projecte social de La Cuchilla, final de projecte”. Presentació a la ciutat de Mataró

Escrito en diciembre 31, 2018 por Amicsdominicana en Blog

El passat 27 de desembre es  presentarà a la ciutat de Mataró el final del “Projecte social de La Cuchilla”. Això es va fer tal i com estableixen les bases del  Fons Català de Cooperació, quan s’acaba un projecte en el que el Fons col·labora. L’acte es va fer a Can Palauet de Mataró, a les 7 del vespre.

Durant l’acte van intervenir la Sr. Teresa Feliu, com a secretaria de l’Associació, el Sr. Jordi Cussó, com a president, la Sr- Anna Maria Ollè, que es la persona que ha coordinat el projecte a Republicà Dominicana i la Sr.Marisa Merchán, com a representant de l’Ajuntament de Mataró.

Després de les presentacions es va passar un vídeo resum sobre el `projecte. El podeu veure en l’enllaç que hi a la pàgina Web

La assistència de públic va ser molt nombrosa

En aquest en llaç podeu veure el que ha consistit el projecte iniciat el 2012 i acabat el 2017.

El projecte tenia un pressupost de 208.336 € i els Fons català va aportar-hi 141.241 € i la resta van ser aportacions de l’Associació d’Amics de República Dominicana i altres fundacions i organismes tant d’aquí com de Dominicana.

1. Excelent presentació , clara i descriptiva per part de la sra ollé.
    Enhorabona per el treball realitzat.
    Josep Rabat

Pingbacks